"אחי 'מת' אבל הוא ממשיך לקבל הודעות לבוחר עד היום"

על הקשר עמו אומר: "לאחר שהגענו אליו בסיעתא דשמיא אליו היינו תקופה בקשר קרוב ולאחר זמן ניתק את הקשר ורבי דוד אבוחצירא אמר לי לא להתעסק בזה"
אבי יעקב 3 Comment on "אחי 'מת' אבל הוא ממשיך לקבל הודעות לבוחר עד היום"

בראיון לתכנית "הפוך על הפוך" בהגשת הרב משה בן לולו התראיין יעקב סביליה שחוקר ומרצה בנושא חטיפות ילדי תימן כבר שנים רבות • לסביליה יש אח שנחטף אליו הוא הצליח להגיע לאחר ניסיונות ארוכים

עולים מתימן | אילוסטרציה צילום: לע''מ
על הקשר עמו אומר: "לאחר שהגענו אליו בסיעתא דשמיא אליו היינו תקופה בקשר קרוב ולאחר זמן ניתק את הקשר ורבי דוד אבוחצירא אמר לי לא להתעסק בזה"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בראיון לתכנית "הפוך על הפוך" בהגשת הרב משה בן לולו התראיין יעקב סביליה שחוקר ומרצה בנושא חטיפות ילדי תימן כבר שנים רבות. לסביליה יש אח שנחטף אליו הוא הצליח להגיע לאחר ניסיונות ארוכים.

בראיון אמר: "אחי כבר ידע לדבר, כשהגיע לבית החולים אמרו שהיה חולה בפוליו ולאחר זמן מסרו לנו שהוא מת. כשהרב עוזי משולם עורר את הנושא הלכנו לבקש את תעודת הפטירה שלו ואמרו לו שהוא רשום כחי. עד היום הוא מקבל שני הודעות לבוחר ממרשם האוכלוסין".

על הדרך בה הצליחו להגיע אליו: "בסיעתא דשמיא הצלחנו ליצור קשר עם מישהו שמשמש כבקר במערכת המחשוב של המדינה שמסר לנו את פרטיו. הגיעו קצינים לבית אמי ואמרו שירדפו אותי בגלל פעילותי בנושא. באתי לחלקת הילדים בה הוא היה אמור להיות קבור, פתחתי את "קברו" של אחי ולא היה כלום. בעקבותיי עשו זאת קרובי משפחה של חטופים נוספים".

על הקשר עמו אומר: "לאחר שהגענו אליו בסיעתא דשמיא אליו היינו תקופה בקשר קרוב ולאחר זמן ניתק את הקשר ורבי דוד אבוחצירא אמר לי לא להתעסק בזה".

הוא מציין כי: "הפתיחה של הפרוטוקולים לא תפתור את הבעיה. התיקים נמצאים בגנזך של משרד הפנים".



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    בכמה ילדים מדובר שנחטפו בפרשיית ילדי תימן

  2. 2

    איך זה שלא רואים תימנים שגדלו במשפחות אשכנזיות?
    מי שנולד תימני נראה כך למשך כל ימי חייו!
    אז איפה הם כולם???